Kundeservice
7020 5024

Mandag – torsdag:
09.00 – 16.00

Fredag:
09.00-15.00

Hvis du ønsker at klage

Ønsker du at klage, kan du kontakte den klageansvarlige i Forvaltningsselskabet Hellerup Finans A/S ved at sende en mail til klage@hellerupfinans.dk eller ved at udfylde klage formularen.

I din klage bedes du oplyse:

– Hvad din klage drejer sig om (så udførligt som muligt)
– Hvilket udfald du ønsker at klagen skal have
– Dine kontaktoplysninger, herunder navn, adresse, telefon-/mobilnummer og mail
– Vedhæfter eventuelt relevante dokumenter i relation til din klage (Ikke muligt via formular)

Det er vigtigt for os, at finde en god og hurtig løsning. Senest 3 arbejdsdage efter vi har modtaget din klage, får du en bekræftelse på modtagelsen. Vi undersøger hurtigt, hvordan vi kan hjælpe dig bedst muligt. Når vi har undersøgt problemstillingen grundigt, får du et svar – og et forslag til, hvordan vi løser problemet.

Vi tilstræber at besvare din klage hurtigst muligt, og senest inden for 10 arbejdsdage. Undtagelsesvis kan der gå længere tid – enten fordi vi har meget travlt eller fordi løsningen på din klage er særlig kompleks. Hvis vi skal bruge længere tid, giver vi dig hurtigt besked om, hvornår du kan forvente et svar.

Selskabets ledelse bliver løbende orienteret om de klager, som den klageansvarlige modtager. Den viden vi får af din klage er vigtig for os, så vi fremadrettet kan forbedre vores indsats.

Andre klagemuligheder

Du kan også klage ved at sende et brev med de oplysninger, der er nævnt ovenfor. Brevet sender du til:

Forvaltningsselskabet Hellerup Finans A/S
Att.: Klageansvarlige
Philip Heymans Allé 3, 4.
2900 Hellerup

Klage formular

Felter markeret med * er påkrævede.